Skip to content

Hadet vinter – hadet Englegaard

26/12/2009

Til vanlig er jeg en helt vanlig sjefsengel i Tvedestrand. En gründer som har satset alt av blod, svette, tårer og glede for å lage min lille flik av himmelen. Mange som starter for seg selv ender ofte opp med alt for få ferier og fridager er som regel et fremmedord.


Englegaard er et gjestehus, der vi har en restaurant, overnatting og butikk med stæsj og dilldall. Akkurat det at det er overnatting der, gjør at dagene aldri ender. Det er jobb døgnet rundt. Jeg har vært så fornuftig å flytte inn på jobben med mitt kjære englebarn. Hvilket igjen gjør behovet for ny og annen luft under vingene innimelleom svært viktig…

Det lille lange huset langs sørlandskysten med 69 rom. Mange rom som trenger omsorg, rydding, vasking og jeg lover deg: det er godt å ta ferie fra hverdagsansvaret også. Ikke minst det å måke sne. Det liker jeg nemlig ikke…


No comments yet

Legg igjen en kommentar

