Skip to content

Tanker før reisen

27/12/2009

Det er lørdags natt. Om et par dager reiser jeg til Sør Afrika. Jeg har vært syk og jeg har overhodet ikke hatt det overskuddet jeg ønsket meg til jul. Derfor blir bloggen akkurat slik du ser den her. Verken mer eller mindre. Tipper jeg ikke får endret den heller. Ting blir liksom til underveis. Slik har det vært med det meste i mitt liv.

Ingen ting jeg planlegger blir slik jeg planlegger. Derfor prøver jeg å planlegge annerledes. Et ordtak eller mantra jeg har blitt veldig glad i er:

Alt er slik det skal til enhver tid. Alt jeg gjør vil jeg.

Bildet er tatt mot Kapp det gode håp. Verdens ende…

No comments yet

Legg igjen en kommentar

