Skip to content

En oase midt i byen

03/01/2010

Sist gang jeg besøkte Sør Afrika, ble jeg overrasket da jeg fant en liten hageflekk overdådig plantet med fargerike blomster og nydelige gammeldagse blomstersorter. Alle de andre tomtene var brukt til butikker, hus eller cafeer – men, ingen lot bare sin eiendom blomstre. Bortsett fra et sted.

Før i dag fant jeg hageflekken, og denne gangen var porten åpen og det var en eldre dame der. Jeg spurte pent om jeg kunne ta noen bilder, men hver gang jeg prøvde å få henne med på bildet, bøyde hun seg ned. Her ser du litt av hennes hverdagsgleder og en vakker oase midt i småbykaoset.

2 kommentarer leave one →
  1. 03/01/2010 08:41

    Dette visste jeg ikke…..nice

  2. lasserasch permalink
    05/01/2010 19:36

    Hvorfor steller den gamle damen denne flekken? Det er sikkert en spennende historie bak…..

Legg igjen en kommentar

